Okay. Het is gewoon een reclamefilm, die je onderaan dit stuk aantreft. Maar dat mag de pret niet drukken. Want als ‘oudere jongere’ en ‘jongere oudere’ smelt je helemaal weg bij deze schitterende Citroën-ode aan verleden en heden en toekomst.
Op de koop toe
Vergeet even dat ze je iets proberen te verkopen, maar laat je meenemen naar tijden van weleer en terugdenken aan fraaie vakanties in Frankrijk. De toekomst nemen we op de koop toe in dit verhaal.
DS?
Houd je toevallig ook nog van autogeschiedenis én Citroën, dan zit je helemaal prima. Check de 2CV, de Type H, de Méhari, de CX, de Visa GTi en nieuwer spul. Heerlijk. De DS ontbreekt om de een of andere reden. Zal vast te maken hebben met het feit dat DS sinds vorig jaar een zelfstandig merk is. Kunnen ze daar ook een mooie film maken. Houden we die tegoed.
Mooi spul
Hoe dan ook: meer woorden maken we er niet aan vuil. Kijken dus. En luisteren naar nog zo’n klassieker: ‘Take the long way home’ van Supertramp. Mooi spul om het weekend mee af te sluiten.